|
Żaba |
| Autor |
Wiadomość |
kazuya
Hayate Team Minmei

|
Wysłany: 8 Marzec 2010, 16:02 Żaba
|
|
|
O sobie:
Nienawidzę pisać o sobie, więc może zacznę tak:
me imię to Piotr, ale odkąd sięgam pamięcią wszyscy wołają do mnie żaba, więc może niech tak zostanie (jeśli kogo interesuje, skąd mam to przezwisko, to odpowiedz jest bardzo prosta - od nazwiska [Żaboklicki]). Jestem studentem już 2 roku (czego, to jeszcze sam nie wiem) na wydziale mechatroniki polibudy warszawskiej. Uwielbiam prowadzić, jak wsiądę do auta, to nie lubię z niego wychodzić (choć średnio bawi mnie stanie w korkach), poza tym lubię mangę, anime, głupie pomysły, spędzać czas tak, by nie robić tego co powinienem, fantasy (książki, gry rpg i komputerowe oraz filmy) oraz pójść do lasu i poczytać książkę przy śpiewie ptaków. Nie lubię wysiadać z auta (gdy je prowadzę), uczyć się, długo spać (choć zawsze chodzę niewyspany) i wytrzymałości materiałów. No i to tyle o mnie, więcej najlepiej dowiedzieć się osobiście. :)
Żaba pracuje nad:
Typesetting:
Kimi no Iru Machi
Czyszczenie:
Higurashi no Naku Koro ni Tatarigoroshi-hen
Edycja:
090 - Eko no Issho
Ichigo Mashimaro
Inukami
Tales of Symphonia
Zakończone:
Slayers Revolution |
_________________ 周泰 幼平 / Shūtai Yōhei
 |
| Ostatnio zmieniony przez Urtica 16 Lipiec 2010, 13:30, w całości zmieniany 6 razy |
|
|
|
|
Urtica
Hayate Team Queen of Editors

|
Wysłany: 22 Marzec 2010, 20:41
|
|
|
o proszę, miałam włąsnie pisac żebys cos o sobie napisal a tu juz jest sporo informacji :)
postaram sie dostarczyc ci tlumaczen, zeby ci sie u nas w grupie nie nudziło :)
poza tym: świetne nazwisko :)
no i ciekawy kierunek studiów, nietypowy dosc w naszym gronie (z tego co kojarze wiekszosc to informatyka lub japonistyka?), kolega moj cos takiego skonczyl i cos mi sie obija w pamieci ze tez narzekal na wytrzymalosc materialow :) |
| Ostatnio zmieniony przez Urtica 23 Marzec 2010, 00:24, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
rad:

|
Wysłany: 26 Marzec 2010, 10:03
|
|
|